piatok 30. marca 2012

Recenzia Geek Girl od Cindy Bennett

Jennifer by ste našli na obede sedieť v hlúčiku načierno pomaľovaných a temných teenagerov, ktorých zaujíma len to, ktoré miesto na tele si dať opírsingovať najbližšie.
Trevora zas medzi scifi fanatikmi so samými áčkami.

Tieto dva svety sa zmiešajú, keď sa Jen rozhodne stiahnuť Trevora na svoju stranu. Ak sa jej to podarí, vyhrá zadarmo prepichnutie pery. Čo sa stane v opačnom prípade sa dozviete v knihe Geek Girl.

Jennifer si od detstva prehadzovali opatrovateľské rodiny ako horúci zemiak. Preto sa niet čo čudovať, že má Jen vážne problémy s dôverou v druhých ale aj sama v seba. Skrýva sa pod tmavé oblečenie a nánosy čierneho makeupu. Až kým sa nerozhodne, že stiahne Trevora so sebou. Pretože odrazu zistí, že namiesto toho, aby ho ona ťahala dolu, Trevor ju vyťahuje nahor.

Geek Girl je kniha, ktorú najprv autorka vydala na vlastné náklady ako ebook. Jej obľúbenosť bola však taká veľká, že sa ju rozhodlo odkúpiť ozajstné vydavateľstvo a vydať ako papierovú knihu. Samotné Goodreads skóre 4.27 navráva, že pôjde o šikovné dielko.

Po tejto knihe odporúčam siahnuť, pokiaľ máte chuť na nenáročné a príjemné čítanie. Kniha síce rieši vážne témy, ale s nadhľadom a nie veľmi podrobne. Už od začiatku vám je jasné, ako všetko dopadne a v podstate vám to ani nevadí, pretože sa nechávate unášať príbehom, ktorý Ciny Bennett podáva bravúrne. Rozprávačský talent jej vôbec nie je cudzí a preto kniha patrí medzi to lepšie čo medzi contemporary nádjete.

S takým milým a pohodovým príbehom som sa veru nestretla už dlho. Ja sa určite chystám aj na Cindinu druhú knihu Heart on a Chain, ktorá by mala byť postavená na rovnakom základe ako Geek Girl. Ťažko mi knihu hodnotiť kuratami, takže teraz sa zdržím, ale asi by som dala nejaké 4.

4 komentáre:

  1. No naozaj to vyzerá na také pohodové čítanie :) Ďakujem za tip

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som ani nevedela, že Heart on a Chain napísala tá istá autorka. Ale tiež to má vysoké hodnotenie na GR. Čo mi pripomína, že nám už drbe z toho GR ukazovateľa :D Ja už normálne pomaly ani na nič iné nepozerám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Každopádne to vyzerá veľmi dobre... uvidíme, čo porobím s časom a či si ho pre túto knižku nájdem :) Super recenzia - stručná a vystihujúca všetko potrebné! Triss má odo mňa 5 kureniec ;D

    OdpovedaťOdstrániť