nedeľa 29. júla 2012

Leto s knihou Catherine a Lola + ZMENA!

O menej ako 24 hodín odchádzam na dovolenku, prinášam vám preto ešte posledný článok. Viac ako týždeň si odo mňa oddýchnete :) Skôr než vám ukážem ďalšie súťažné fotky, rozhodla som sa pre malú zmenu.

Koniec súťaže sa posúva na 31. augusta.

Takže máte ešte mesiac prázdnin, aby ste odušu fotili a nakoniec vyhrali skvelé knihy. A teraz už k veci, ktorou sú fotky od Cahterine a Loly.


"Moje dvě největší lásky vedle sebe - pejsan a knížky :)
Oblíbenou knižní sérií jsou pro mě rozhodně Nástroje smrti :) Kdo by taky nemiloval Jace? :D"

Catherine


"Milujem leto a milujem knihy. Nie je nič lepšie ako sa pražiť na slnku s dobrou knižkou v ruke :) A preto, že mám knihy rada, v bazéne ich nečítam a aby nebolo tejto knihe úblížené som nafukovačku poriadne poutierala :)"

Lola














P.S.: Dúfam, že si prázdniny poriadne užívate a že máte narozdiel odo mňa čas čítať :) Ja mám teraz chuť na poriadnu fantasy, tak som sa pustila kvôli intenzívnym odporúčaniam do knihy Demon King od Cindy Williams Chimy (tiež si myslím, že je to príšerné meno).
P.S.2: Čítame sa o 9 dní!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára