streda 15. februára 2012

Lovíme knihy!

LOV POKRAČUJE!

ÚSB si pre vás pripravilo lov na knihy a indície. Že o ničom neviete?


Pre tých, ktorí s nami lovili už včera - Ako sa vám hľadala indícia? Našli ste?

Indícia Plot je našou jedinou záchranou vás mala priviesť na formulár ukrytý v mojej recenzii na knihu Les kostí od Carrie Ryan.



Aká je dnešná indícia?

Mŕtvi sa stretávajú v stodole.

A kde budete hľadať ukrytý formulár?

Na blogu Milujem knihy, ktorý pre vás píše Luc.

P.S.: A nezabudnite, každý nájdený formulár pre vás znamená 1 vstup navyše do losovania o plno skvelých kníh.

4 komentáre:

  1. les kostí som dočítala asi tri dni dozadu, takže to pre mňa nič ťažké nebolo :) ale o tejto indícii sa to už povedať nedalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. trvalo mi to polku školskej hodiny (knihu som nečítala), ale prišla som na to, našťastie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já to ani nečetla a zvládla jsem to najít :)) a dneska jsem taky musela zapnout mozek ale zvládla jsem to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám to! Milujem Vás :D:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť