pondelok 12. septembra 2011

Top týždňa (14) - Knihy, na ktoré nikdy nie je čas

Meme hosťuje Luu

Trošku zaostávam za týždenným meme, ale keďže dneska Luu neprispela svojím Top týždňa číslo 15, tak sa budeme tváriť, že sa nič nedeje, deal? (v podstate ide o to, že mám teraz toho akosi milión a už vôbec nevládzem ťukať do počítača a to ešte nedošlo ani na písanie diplomovej práce - nie že by som sa vyhovárala - a ozaj, budúci týždeň tu tak trochu nebudem, dúfam, že už začínate primerane smútiť :)
Dobre, prestávam kecať a ideme na vec. Tému máme:

Knihy, na ktoré nikdy nie je čas

Príďte sa pozrieť ku mne domov do praskajúcej knižnice, na čo všetko nie je čas...

1. The Mortal Instruments
Dobre, dobre, však sa aj strašne hanbím...


2. Zlodejka kníh
300 rokov ju už mám doma na poličke.


3. Jana Eyrová
Klasika, ktorú vlastním už tiež zopár liet. Možno sa k nej nemôžem dokopať preto, že ju mám po anglicky a bronteovská angličtina asi nebude na štýl Meg Cabot...


4. Parfum
Zabudnite na 300 rokov so Zlodejkou kníh, Parfum mám doma už 3000 svetelných rokov a viac.


5. Before I Fall
Na to, že som po tejto knihe TAK túžila, mi ležká na poličke neprimerane dlho.


6. Love, Rosie - Kde končí dúha
Milujem Ceceliu Ahern a meno Rosie - preto jedna z kníh, ktoré si chcem už dlhšie prečítať a stále sa mi nedarí...


7. Tieň vetra
Toľko ospevovaná kniha všade naokolo, ešte tak mať o zopár životov viac času a všetko by bolo super.


8. Bronzový jazdec
Keď som mala asi 14, narazila som na túto knihu v kníhkupectve. Odvtedy sa mi vyhýba. Raz ju však prečítam :)


9. Across The Universe
Som asi jediný človek medzi mojimi kamošmi na Goodreads, ktorý túto knihu ešte nečítal...


10. Forbidden
Už by som sa vážne mohla zmôcť na túto knihu - keď budem mať chuť nariekať, pustím sa do nej...

2 komentáre:

  1. Nič sa nedeje, lebo ani Luu nestihla dnes spraviť príspevok číslo 15 :D Nejako sa mi tentuje internet, celý deň sa mi nedarilo nalogovať do bloggera... veď to týždeň počká :D
    A dobre, že sa hanbíš, toľko skvelých kníh si ešte nečítala... tctctctc... poradila by som, začni s Forbidden, myslím si, že sa ti to bude páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pri AtU nemaj strach :D Mám tú knihu doma od... marca, či kedy ju Eurobooks začalo rozosielať? Asi tak nejako. A večne na mňa len veselo žmurká a ja okolo nej prechádzam ako nevidomá :D

    OdpovedaťOdstrániť