pondelok, 1. augusta 2011

Top týždňa (10) - Páry

Meme tvorí Luu.

Tento týždeň si posvietime na najlepšie knižné páry. Vôbec nemám v hlave jasnú predstavu, čo sa chystám uverejniť, tak sa pozrime spolu na to, čo z toho vyleze :) Ak ste sledovali aspoň zbežne moje predchádzajúce topky, alebo ste mojimi kamošmi na Goodreads, tak niektoré páry zaručene uhádnete.

1. SCARLETT O'HARA a RHETT BUTLER
Moja najnajnajnajobľúbenejšia dvojica na svete.

2. MACKYLA LANE a JERRICHO Z. BARRONS
Moja najnajnajnajobľúbenejšia dvojica na svete.


a tu nastáva problém...(idem sa pozrieť, čo som čítala)
Bože, jasné!

3. ROSE a DIMITRI
Skvelý párik a knižne skvelo zvládnutý vekový rozdiel tejto dvojice.


4. SUSANNAH a JESSE
Išlo ma vždy na matike poraziť, keď som si pod lavicou čítala, a oni sa stále nemali k tomu, aby si dali bozk.

5. MIA a ADAM
Kto sa viacej k sebe môže hodiť než violončelistka a rocker?

6. ELIZABETH BENNET a MR. DARCY
Páčilo sa mi ako boli obaja pyšní a tvrdohlaví. Asi preto mám rada aj Scarlett a Rheta.


7. BRIDGET JONES a MR. DARCY
Tiež dokonalý párik - on v tom sobom svetri a ona v koberci od mamy :)


8. CARLOS a KIARA
Čo si budem nahovárať, mám rada klasický koncept - ona slušné neobľúbené dievča a on grázel a lámač ženských sŕdc.

9. TRIS a FOUR
Odhliadnuc od strašného vekového rozdielu 2 rokov sa mi ako párik vážne páčia.

10. CASSIA a KY
Čo môže byť pre dievča príťažlivejšie ako keď ju chlapec učí písať? :)

2 komentáre: