pondelok 18. júla 2011

2 novinky

Moje festivalové leto sa dnes oficiálne skončilo. (smrk) Som trochu zničená, trochu opálená, trochu špinavá a trochu smutná, že týchto päť dní prebehlo ako voda a už je dávno za mnou. Teším sa však, že som pre vás našla dve super novinky!

Ste Tím Adam?
Gayle Forman, autorka knihy Ak zostanem (a jej pokračovania Where She Went), usporadúva na svojom blogu súťaž o dizajn buttonu s heslom Team Adam. Čo môžete vyhrať, ak bude váš návrh vybraný ako víťazný?
  • právo chvastať sa, že to práve VY ste navrhli button Team Adam
  • 50 odznakov Team Adam
  • 5 výtlačkov Ak zostanem/Where She Went v akejkoľvek kombinácií, podpísané s venovaním od Gayle Forman osobne
  • osobné video, v ktorom vám Gayle poďakuje
  • a ak bývate v okolí Gayle (bývate? :), tak vás vezme na večeru
 Odosielať vaše návrhy môžete do konca júla - viacej info nájdete TU.

Prvá kapitola z Bloodlines je na svete!
Richelle Mead poskytla internetovému portálu Hollywood Crush prvú kapitolu z najočakávanejšej YA knihy tohto leta - Bloodlines. Celých 24 strán čaká len na vás TU. Ja len pripomínam, že kniha vychádza 23. augusta.

2 komentáre:

  1. Nebudu číst tu první kapitolu, vydržím to až do té doby, než mi kniha přijde, snad! :D Musím! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ehm, z jednotky sa nič nekoná.:D
    A prvú kapitolu som už dávnejšie prečítala.:D (No, vlastne pred pár dňami, ale whatever.) Hádam, že si so Sydney nakoniec budeme rozumieť, aj keď asi nie ako s Rose.:D

    OdpovedaťOdstrániť