streda 6. apríla 2011

Anotácia na stredu - Stay od Deb Caletti

Dnes vám prinášam anotáciu na knihu, ktorá opäť čerpá námet z reálneho života. Stay od Deb Caletti od svojho vydania 5. apríla 2011 kraľuje recenziám na mnohých zahraničných blogoch. Ja mám knihu vo forme galley od vydavateľstva S&S, bohužiaľ však za niekoľko dní vyprší. Ak sa mi podarí ju dovtedy prečítať, napíšem vám o nej viac.

Zatiaľ aspoň anotácia:
Clarin vzťah s Christianom je od začiatku intenzívny, nepodobá sa ničomu, čo doteraz zažila. Ale čo začalo ako obdiv rýchlo prerástlo do posadnutosti, a pre Claru je už takmer neskoro, keď zistí, ako ďaleko Chrisitan zašiel – a čo je schopný urobiť, aby ju prinútil zostať.
Clara opúšťa mesto aj Christiana. Nikto doma netuší, kde je, no Clara stále bojuje so svojím strachom. Vie, že Christian ju nenechá len tak ľahko ísť a je jedno ako ďaleko utečie, možno to nebude stačiť.


Mimochodom, však je tá obálka úžasná? :)

Krátke nesúvisiace P.S. na záver: V posledných dňoch som spozorovala, že na mojom goodreads konte pribudlo niekoľko nových žiadostí o priateľstvo. Ani si neviete predstaviť ako ma potešili! Ďakujem!

3 komentáre:

  1. Oné, to by som si aj prečítala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja už to čítam, dám ti vedieť, aké to bolo. A ty to aj tak chceš čítať len pre to, že hlavná postava je Christian ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ts. Je pred svojím Christianom rozhodne nemienim nikam utekať, práve naopak.

    OdpovedaťOdstrániť