nedeľa 6. marca 2011

Poďme súťažiť!

Sľúbila som vám, že mám pre vás pripravené prekvapenia a súťaže. Takže začíname!
Rozhodla som sa, že keď počet návštevníkov tejto stránky prekročí
10 000
(môžete si to odsledovať vľavo dolu - to číslo pod názvom "page views"), usporiadam pre vás súťaž o super ceny. (napokon, kto by súťažil o nesuper ceny, nie?)
Zapojiť sa budú môcť aj súťažiaci, ktorí nemajú vlastný blog. Úloha bude príjemná a nenáročná :)
Jednou cenou bude určite nová kniha Lucie Adamovej Odstíny života. A ak budete poslúchať, možno pribudne ešte jedna cena, ale to sa nechajte prekvapiť.

Prajem vám príjemné čítanie všetkých mojich nasledujúcich príspevkov a kliknutí na túto stránku až po magické číslo 10 000!


8 komentárov:

  1. vyhra ten 10 000. navstevnik, alebo su ine pravidla? btw uz som sa aj chystala urobit ti reklamu len som sa k tomu nejak zatial nedostala, ale vsechno bude! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie, nevyhrá 10000. návštevník :D To neviem ako by som odsledovala. Ale keď tých kliknutí bude 10000 usporiadam súťaž.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aha, tak to se pak moc ráda zůžastním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Triss super ... Odstíny života by som si rada prečítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och, to zní dobře.. proč se ty čísílka dole hýbou tak pomalu? :D Count me in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty si začala bezo mňa???!!! Zradca :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neblázni, toto presa nie je "niečo veľkolepé", len obyčajná súťaž... :)))

    OdpovedaťOdstrániť