utorok 1. marca 2011

Náhodný skutok láskavosti

Opäť sa mi raz potvrdilo, že život je ako domino - zhodíte jednu kocku a spustíte lavínu ostatných. Hneď ako som dopísala môj príspevok Pošli to ďalej - narazila som na blog Book Soulmates a jeho nádhernú akciu s názvom Náhodný skutok láskavosti (Random Act of Kindness).
O čo ide a ako sa môžete zapojiť?
Náhodný skutok láskavosti je akcia dobrej vôle medzi blogermi a nadšenými fanúšikmi kníh. A čím potešíte druhého viac ako dobrou knihou? 
  • Stačí sa zapojiť obyčajným vyplnením formulára TU. Bohužiaľ budete potrebovať aspoň základné znalosti angličtiny, alebo niekoho, kto ich má, aby vám pomohol. 
  • Treba sa zapojiť za každý mesiac, v ktorom sa chcete zúčastniť, zvlásť - vyplnením rovnakého formulára
  • Ukáže svoju účasť a vložte si na svoj blog "button" R.A.K. (Náhodného skutku láskavosti)
  • Vytvorte si svoj zoznam želaných kníh na svojom blogu (alebo hocikde inde v internetovom priestore) a nechajte pri vypĺňaní formuláru naňho link
  • Ak chcete niekomu splniť želanie vy a kúpiť mu knihu, zoznam želateľov nájdete TU
  • Posledné pravidlo - ak sa na vás usmeje šťastena a niekto vám pošle knihu, poďakujte mu na svojom blogu
Ako hovoria autorky blogu - pošlite láskavosť ďalej a nech sa na vás usmeje šťastie!

3 komentáre:

  1. Je to zaujímavý projekt :) Vyzerá dobre :) Ja sa však nezapojím, pretože by som síce rada niekomu poslala knižku, ale ja som večne na mizine a plus, mama by asi protestovala... a svedomie mi nedovolí len dúfať, že nejakú dostanem :) Budem však všetkým držať palce a snáď sa v budúcnosti zapojím i ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to vyborne, ja mam tiez nejake knihy co nechcem, hned sa aj zapojim =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wick, ale to nechaj koment pod clankom Posli to dalej, toto je ina akcia :) ;) Ale som rada, ze sa ti to zapacilo a nenechala si ma s mojim napadom sama.

    OdpovedaťOdstrániť