utorok 1. marca 2011

Ďalšie nápady geniálnej mysle

Hneď, ako sa rozhodnem, či sa idem hlásiť na Erazmus (deadline v piatok na odovzdanie prihlášky), môžem moju myseľ plne venovať...písaniu diplomovej práce (s príliš dlhým názvom, aby sa zmestil na tento blog)...a samozrejme tohto blogu, ktorý sa pre mňa stal (ne)skrytou vášňou. (čo pri mojej nadchýňajúcej sa povahe ale ešte nič neznamená, zhodnotenie urobím za pol roka) Som rada, že počet čitateľov po troške rastie a dúfam, že si tu každý nájde niečo, čo ho zaujme - fanúšikovia kníh knižné novinky a recenzie a obyčajní blogeri fragmenty z môjho pitoreskného života. Snáď ani jedna skupina nie je otrávená, keď občas narazí na príspevok z druhého tábora. Ďakujem vám za každú návštevu a každý komentár. Budem sa snažiť písať ešte zábavnejšie a pútavejšie (akoby to bolo ešte možné!)

Musím sa vám zveriť s dnešnou príhodou zo študijného oddelenia. Zvyknutá z mojej predchádzajúcej školy (Filozofická fakulta UK) som sa tomuto oddeleniu vyhýbala ako čert krížu. Pretože najlepšie, čo sa mi mohlo dostať bolo ufrflané vybavenie mojej žiadosti. Ak študent niečo chcel, zariadil si to sám. Veď to všetci poznáte - uhundrané tety za okienkom. Okrem toho si Filozofická fakulta UK, a to sem skutočne musím napísať, vypýtala 166 EUR (to nie je preklep) za výpis známok v angličitne. A tety sa pri podávaní tejto informácie náramne zabávali. Veru, veď toto musí byť skutočne vtip. A to veru poriadne zlý.
Ale dnes som zavítala po prvýkrát na študijné oddelenie mojej novej školy (Fakulta manažmentu UK). Mladá študijná referentka sa ma milo spýtala na meno, posťažovala sa, že ma nikdy nevidela a povedala mi, že sa musím prísť častejšie ukázať. Výpis známok mi vytlačila za 5 minút a pekne sa so mnou rozlúčila. Cítila som sa ako v paralelnom vesmíre.
Univerzita Komenského poskytuje svojim študentom zážitky rôzneho typu - ale to by bolo na samostatný článok.

Ako som sa už v predchádzajúcom príspevku zmienila mám pre vás niekoľko pripravovaných článkov. Keďže včera mi prišiel (konečne!) môj výtlačok Deliria od Lauren Oliver (je úžasný a krásny) a dnes som sa dozvedela, že spoločnosť Fox 2000 kúpila na túto knihu filmové práva, rozhodla som sa pre veľký článok na tému dystopické knihy. Môžete sa tešiť na recenziu knihy Wither od LaurenDestefano, Matched od Allie Condie a informácie o pripravovaných dystopických knihách.



Ďalej sa chystám na motivačný článok, ktorý možno presvedčí tých z vás, ktorí ešte nečítajú po anglicky, aby to zmenili.
V neposlednom rade ešte príde recenzia na knihu Som číslo 4 od vydavateľstva Ikar, ktorá za chvíľu zaplaví naše kníhkupectvá.


1 komentár: