piatok 11. marca 2011

Ďakujem priatelia!

O nejaké dve hodinky oslávia Krehké veci prvý mesiac svojej existencie. 
Keď som 12.2. napísala môj prvý príspevok netušila som akým smerom povedú kroky tohto blogu. S malou dušičkou som očakávala reakcie okolia - budú ma moji bývalí čitatelia pranierovať, pretože som začala písať o knihách a pisatelia knižných blogov neznášať, pretože som opakujúci votrelec, ktorý sa vplížil do ich útulnej knižnej komunity?
Nuž, ak sa mám priznať, pôvodne som o knihách chcela písať len trošku. A vidíte, ako sa mi to vymklo z rúk. To je jasný dôkaz, že knihy sú NÁKAZLIVÉ a spôsobujú POSADNUTOSŤ (varovanie autora).

Poďme teda rekapitulovať. Za posledný mesiac sa z môjho nerozhodnutého blogu stal knižný blog. Celkom ste na túto stránku klikli 1602 krát. Najviac krát ste si prečítali moju RC recenziu na knihu Odstíny života, neuvertieľných (aspoň pre mňa) 103 krát. Na mesačný blog to nie je najhoršie, čo myslíte?

Takže, ĎAKUJEM, čitatelia moji, ďakujem!

Ako ste si mohli všimnúť, urobila som tu nejaké zmeny, ktoré by mali slúžiť najmä pre vašu lepšiu orientáciu sa na tomto blogu. Na horných záložkách nájdete moje recenzie. Na pravom okraji som zas pre vás pridala zoznam pripravovaných článkov, ktoré sa chystám čoskoro uverejniť.
Zároveň som blog preložila do slovenčiny, aby sa anglicky nehovoriaci necítili ukrivdení. Ak máte pre mňa nejaké (konštruktívne) pripomienky, alebo by ste chceli, aby som o niečom špeciálnom napísala, sem s vašimi návrhmi! :) Zatiaľ sa odporúčam, idem tvoriť recenziu na Číslo 4.

Vtipné P.S. na záver: včera som si na stránke Book Depository zbežne nahádzala do wishlistu knihy, ktoré si chcem kúpiť. Keď som spočítala ich cenu, vyskočilo na mňa číslo blížiace sa k 100 EUR. Začala som  teda postupne z toho nekonečného zoznamu ukrajovať, aj napriek mojim predsavzatiam o nekupovaní si kníh každý týždeň - objednala som si Matched od Ally Condie (uznajte, zľava na 8 EUR!)
A to nehovorím, že si MUSÍM kúpiť milión nových párov topánok, jarnú bundu, vymeniť šatník a smartphone.


4 komentáre:

  1. joj, vy to tu všetci máte tak krásne usporiadané, len ja mam na svojom blogu taký hrozný bordel...
    Inak všetko najlepšie k výmesačiu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, Judit. Od teba ma to obzvlášť teší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vymenit satnik :D prskam si na obrazovku. ale ja tiez, ja tiez.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I ja gratulujem k prvému mesačnému výročiu! :) Je to skvelé, tvoj blog je skvelý a tvoje články zbožňujem ;) A k šatníku - ja som už časť stihla vymeniť podľa výpredajov :D Už len topánky :)

    OdpovedaťOdstrániť